- Missatges: 7
- Visualitzacions: 23042
Darrer missatge
ĉu "je" aŭ "na", kiu maniero estas la plej bona(aŭ la malplej malbona) laŭ vi?
de Makinary, 30 de novembre de 2012
Llengua: Esperanto
- Missatges: 70
- Visualitzacions: 103764
Darrer missatge
- Missatges: 18
- Visualitzacions: 30994
Darrer missatge
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 23798
Darrer missatge
- Missatges: 7
- Visualitzacions: 24629
Darrer missatge
- Missatges: 5
- Visualitzacions: 24291
Darrer missatge
- Missatges: 13
- Visualitzacions: 35007
Darrer missatge
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 23799
Darrer missatge
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 23561
Darrer missatge
- Missatges: 19
- Visualitzacions: 39180
Darrer missatge