ĉu "je" aŭ "na", kiu maniero estas la plej bona(aŭ la malplej malbona) laŭ vi?
door Makinary, 30 november 2012
Taal: Esperanto
- Berichten: 70
- Aantal keer bekeken 103654
Laatste bericht
- Berichten: 18
- Aantal keer bekeken 30987
Laatste bericht
- Berichten: 3
- Aantal keer bekeken 23789
Laatste bericht
- Berichten: 7
- Aantal keer bekeken 24618
Laatste bericht
- Berichten: 5
- Aantal keer bekeken 24288
Laatste bericht
- Berichten: 13
- Aantal keer bekeken 34999
Laatste bericht
- Berichten: 3
- Aantal keer bekeken 23788
Laatste bericht
- Berichten: 3
- Aantal keer bekeken 23557
Laatste bericht
- Berichten: 19
- Aantal keer bekeken 39170
Laatste bericht