- Missatges: 6
- Visualitzacions: 25991
Darrer missatge
- Missatges: 5
- Visualitzacions: 25105
Darrer missatge
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 22116
Darrer missatge
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 24828
Darrer missatge
Ĉu vi uzas retajn akronimojn (IMHO ktp) en Esperanto?
de lernemulino, 3 de juliol de 2012
Llengua: Esperanto
- Missatges: 13
- Visualitzacions: 36068
Darrer missatge
- Missatges: 26
- Visualitzacions: 59912
Darrer missatge
- Missatges: 5
- Visualitzacions: 26597
Darrer missatge
- Missatges: 13
- Visualitzacions: 33104
Darrer missatge
- Missatges: 26
- Visualitzacions: 46052
Darrer missatge