Al contingut

e-vorto aŭ a-vorto

de hunne68, 4 de juliol de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 6
  • Visualitzacions: 25970

Darrer missatge

Pensi + infinitivo: ĉu tio eblas?

de Ilmen, 5 de juliol de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 5
  • Visualitzacions: 25086

Du demandoj - pri gramatiko kaj vorto

de Demian, 5 de juliol de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 22089

Karesa nomo

de TorbenBeta, 4 de juliol de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 24804

Darrer missatge

Ĉu vi uzas retajn akronimojn (IMHO ktp) en Esperanto?

de lernemulino, 3 de juliol de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 13
  • Visualitzacions: 36038

Ĥ kontraŭ K: Kiun preferas vi ?

de Tempodivalse, 25 de juny de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 26
  • Visualitzacions: 59879

Ĝi ĝustas?

de stuff, 26 de juny de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 5
  • Visualitzacions: 26571

Darrer missatge

Dolmano?

de Haratta, 27 de juny de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 25669

Darrer missatge

Maĉo aŭ matĉo (en futbalo)?

de Andreo Jankovskij, 29 de maig de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 13
  • Visualitzacions: 33076

Etimologiaj vidindaĵoj

de fajrkapo, 10 de juny de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 26
  • Visualitzacions: 46028
Tornar a dalt