- Missatges: 6
- Visualitzacions: 25970
Darrer missatge
- Missatges: 5
- Visualitzacions: 25086
Darrer missatge
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 22089
Darrer missatge
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 24804
Darrer missatge
Ĉu vi uzas retajn akronimojn (IMHO ktp) en Esperanto?
de lernemulino, 3 de juliol de 2012
Llengua: Esperanto
- Missatges: 13
- Visualitzacions: 36038
Darrer missatge
- Missatges: 26
- Visualitzacions: 59879
Darrer missatge
- Missatges: 5
- Visualitzacions: 26571
Darrer missatge
- Missatges: 13
- Visualitzacions: 33076
Darrer missatge
- Missatges: 26
- Visualitzacions: 46028
Darrer missatge