לתוכן העניינים

Pri "na"

של Roberto12, 8 באוגוסט 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 38
  • להציג 72538

הודעה אחרונה

Kial la Lingvo internacia ne uzas alfabeton internacian?

של lgg, 5 בדצמבר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 148
  • להציג 251536

respondo al 'Kiu estas..

של zan, 19 בדצמבר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 7
  • להציג 22124

הודעה אחרונה

Kiel esprimi seksa genro?

של Kateno, 27 בדצמבר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 2
  • להציג 29268

הודעה אחרונה

Kiu estas pli bona?

של Ierathel, 25 בדצמבר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 9
  • להציג 24996

הודעה אחרונה

Kia frazo estas bona?

של bildo, 21 בדצמבר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 14
  • להציג 33632

הודעה אחרונה

Ni renkontiĝis.

של zan, 12 בדצמבר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 18
  • להציג 37917

הודעה אחרונה

Demando kontemplas aktivajn participojn

של starjelly, 17 בדצמבר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 5
  • להציג 22428

kie oni povas legi Vojaĝo al Kazohinio sur la reto

של jeckettre, 17 בדצמבר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 3
  • להציג 28564

Tempformoj de la modaloj

של Julieno, 12 בדצמבר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 18
  • להציג 37717

הודעה אחרונה

לראש הדף