Al contingut

Hodiaŭ estas la xx-a tago.

de zan, 19 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 6
  • Visualitzacions: 28073

Siajn proprajn poŝojn

de Jorn644, 22 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 5
  • Visualitzacions: 24528

Darrer missatge

Sciiĝi

de Jorn644, 22 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 7
  • Visualitzacions: 26080

Darrer missatge

Ne akuzativo post la verbo signifi?

de HaleBopp, 20 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 8
  • Visualitzacions: 26040

Kial "Unuiĝintaj Nacioj" kaj ne "Unuiĝitaj"?

de BrunoBram, 19 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 6
  • Visualitzacions: 24730

Ĉu "mi konos sian amikon" aŭ "mi konatiĝos sian amikon"?

de BrunoBram, 20 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 22917

Esperanto aŭ esperanto?

de BrunoBram, 19 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 22415

Akuzativo kaj alfabeta literoj

de HaleBopp, 19 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 21609

Demando pri "po" kaj "-n"

de gb2312, 5 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 9
  • Visualitzacions: 30555

Al kiu lingvo pli similas Esperanto?

de BrunoBram, 11 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 22
  • Visualitzacions: 47417
Tornar a dalt