Tästä sisältöön

ĝi

crescence :lta, 5. helmikuuta 2011

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 5
  • Näyttöjä: 28551

Viimeisin viesti

Estas

Eddycgn :lta, 24. tammikuuta 2011

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 12
  • Näyttöjä: 35479

Viimeisin viesti

Tradukhelpo: Tomb Raider en Esperanto

SuiKaze :lta, 13. lokakuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 15
  • Näyttöjä: 35146

simila al/je/kiel/...?

Lom :lta, 19. tammikuuta 2011

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 17
  • Näyttöjä: 35821

Viimeisin viesti

Subteksti aŭ subtekstigi?

Matthieu :lta, 17. tammikuuta 2011

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 46
  • Näyttöjä: 84441

chop suey (ĉina manĝaĵo)

danielcg :lta, 28. tammikuuta 2011

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 3
  • Näyttöjä: 28031

Du verboj

Eddycgn :lta, 24. tammikuuta 2011

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 19
  • Näyttöjä: 45724

Viimeisin viesti

Afikso "-ero"

crescence :lta, 25. tammikuuta 2011

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 5
  • Näyttöjä: 27522

Viimeisin viesti

Pri kioj kaj tioj.

gregorynacu :lta, 21. tammikuuta 2011

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 19
  • Näyttöjä: 53152

Viimeisin viesti

Ĉu estas n-c post "tiom da... kiom da..." ?

crescence :lta, 24. tammikuuta 2011

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 3
  • Näyttöjä: 29478
Takaisin ylös