İçerik Görüntüleme

Transitive verbs as stative?

başlangıç Durandal1717, 28 Aralık 2009

Dil: Esperanto

  • Mesajlar: 6
  • Görüntüleme: 32987

klarigaĵoj pri akuzativo "povas esti"

başlangıç Jes, 29 Aralık 2009

Dil: Esperanto

  • Mesajlar: 7
  • Görüntüleme: 29743

Ĉu vi devas ne paroli: "hodiaŭ", sed "hodie"?

başlangıç magnifico94, 8 Aralık 2009

Dil: Esperanto

  • Mesajlar: 66
  • Görüntüleme: 158316

-ĝi

başlangıç Eddycgn, 26 Aralık 2009

Dil: Esperanto

  • Mesajlar: 4
  • Görüntüleme: 34876

Son mesaj

"Je" por marki objekton

başlangıç jchthys, 26 Aralık 2009

Dil: Esperanto

  • Mesajlar: 7
  • Görüntüleme: 33524

Son mesaj

presidUnto? farUta?

başlangıç Jakovo, 24 Aralık 2009

Dil: Esperanto

  • Mesajlar: 11
  • Görüntüleme: 39066

Son mesaj

la Diktatoro kaj esperantaj vortoj

başlangıç crescence, 21 Aralık 2009

Dil: Esperanto

  • Mesajlar: 9
  • Görüntüleme: 33425

Kiom da horoj vi bezonis ĝis vi la kompleta ekzameno ABC

başlangıç Talisman, 24 Aralık 2009

Dil: Esperanto

  • Mesajlar: 1
  • Görüntüleme: 34174

Kiom Horoj de studi al vi kompleta AB Exam

başlangıç Talisman, 24 Aralık 2009

Dil: Esperanto

  • Mesajlar: 2
  • Görüntüleme: 37873

Jutubo kaj esperanto

başlangıç crescence, 24 Aralık 2009

Dil: Esperanto

  • Mesajlar: 1
  • Görüntüleme: 30445

Son mesaj

Başa geri dön