Aller au contenu

Bonvolu helpas min korekti mia gramatiko

de Lajlo, 2 octobre 2009

Langue: Esperanto

  • Messages : 9
  • Vues : 36974

"Ĉi-tiu" aŭ "tiu ĉi" ?

de Artichaut72, 6 septembre 2009

Langue: Esperanto

  • Messages : 9
  • Vues : 33459

Literumi

de Kattapa, 15 septembre 2009

Langue: Esperanto

  • Messages : 5
  • Vues : 36360

Derniers messages

aĝo

de Kattapa, 16 septembre 2009

Langue: Esperanto

  • Messages : 5
  • Vues : 34282

Derniers messages

tio, ke...

de victornino, 26 septembre 2009

Langue: Esperanto

  • Messages : 4
  • Vues : 36135

Derniers messages

Pocio kaj Monsinjoro

de Oŝo-Jabe, 19 septembre 2009

Langue: Esperanto

  • Messages : 4
  • Vues : 37083

Derniers messages

Ĉu tiu traduko estas senerara ?

de crescence, 20 septembre 2009

Langue: Esperanto

  • Messages : 9
  • Vues : 34987

Ekzistado - Ekzisto.

de Michelrr, 25 janvier 2009

Langue: Esperanto

  • Messages : 6
  • Vues : 30492

Derniers messages

vorto por akiri bonan rendementon

de hulten, 7 septembre 2009

Langue: Esperanto

  • Messages : 9
  • Vues : 36120

Nekutimaj Kunmetitaj Verbformoj

de arkadio, 29 août 2009

Langue: Esperanto

  • Messages : 15
  • Vues : 41890
Retour au début