Al contingut

Ĉu iu el la parolantoj de la hispana ne suferas yeismon?

de Paquillo, 3 d’abril de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 13
  • Visualitzacions: 50481

Pri la germana elparolo en Svislando

de Ban_Ako, 19 de juny de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 35448

寫文章

de Demian, 16 de juny de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 46325

Darrer missatge

Kie mi povas trovi bonan ĉinan gramatikon kiu estu tute pinyinita?

de Paquillo, 7 d’abril de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 8
  • Visualitzacions: 46441

Kiel nomiĝas tiu ĉi ĉina signo?

de Demian, 23 de maig de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 9
  • Visualitzacions: 45906

Lingala lingvo

de Djino, 31 de maig de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 18
  • Visualitzacions: 47851

Darrer missatge

Pri ĉina gramatiko (5)

de Demian, 9 de juny de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 33462

Mi bonegan kurson pri la finna serĉas

de Sahaquiel, 1 de juny de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 5
  • Visualitzacions: 33446

Pri ĉina gramatiko (3)

de Demian, 29 de maig de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 35399

Pri ĉina gramatiko (4)

de Demian, 31 de maig de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 32193
Tornar a dalt