Ĉu iu el la parolantoj de la hispana ne suferas yeismon?
de Paquillo, 3 d’abril de 2012
Llengua: Esperanto
- Missatges: 13
- Visualitzacions: 50481
Darrer missatge
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 35448
Darrer missatge
Kie mi povas trovi bonan ĉinan gramatikon kiu estu tute pinyinita?
de Paquillo, 7 d’abril de 2012
Llengua: Esperanto
- Missatges: 8
- Visualitzacions: 46441
Darrer missatge
- Missatges: 9
- Visualitzacions: 45906
Darrer missatge
- Missatges: 18
- Visualitzacions: 47851
Darrer missatge
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 33462
Darrer missatge
- Missatges: 5
- Visualitzacions: 33446
Darrer missatge
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 35399
Darrer missatge
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 32193
Darrer missatge