Ĉu iu el la parolantoj de la hispana ne suferas yeismon?
Paquillo :lta, 3. huhtikuuta 2012
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 13
- Näyttöjä: 50492
Viimeisin viesti
- Viestejä: 3
- Näyttöjä: 35473
Viimeisin viesti
Kie mi povas trovi bonan ĉinan gramatikon kiu estu tute pinyinita?
Paquillo :lta, 7. huhtikuuta 2012
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 8
- Näyttöjä: 46448
Viimeisin viesti
- Viestejä: 9
- Näyttöjä: 45943
Viimeisin viesti
- Viestejä: 18
- Näyttöjä: 47882
Viimeisin viesti
- Viestejä: 1
- Näyttöjä: 33483
Viimeisin viesti
- Viestejä: 5
- Näyttöjä: 33471
Viimeisin viesti
- Viestejä: 3
- Näyttöjä: 35436
Viimeisin viesti
- Viestejä: 1
- Näyttöjä: 32255
Viimeisin viesti