Tästä sisältöön

Pri ĉina gramatiko

Demian :lta, 13. huhtikuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 2
  • Näyttöjä: 31068

Viimeisin viesti

Militoj de la Steloj

Hyperboreus :lta, 5. maaliskuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 17
  • Näyttöjä: 48691

Q'eqchi' 101

Hyperboreus :lta, 21. maaliskuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 25
  • Näyttöjä: 71524

Viimeisin viesti

[Angle] Kio estas "one half a million"?

utku :lta, 28. maaliskuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 6
  • Näyttöjä: 36610

Italio!

Desit1 :lta, 22. helmikuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 6
  • Näyttöjä: 37663

Viimeisin viesti

Jida lingvo

MarCin83 :lta, 10. marraskuuta 2011

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 12
  • Näyttöjä: 46290

Viimeisin viesti

deca aŭ maldeca

zan :lta, 15. maaliskuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 25
  • Näyttöjä: 60233

Viimeisin viesti

Kwamé sifflote en travaillant

Demian :lta, 23. maaliskuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 3
  • Näyttöjä: 35903

Viimeisin viesti

Pri ĉina gramatiko

Demian :lta, 15. maaliskuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 2
  • Näyttöjä: 35398

Kie mi lernas Volapukon? Kaj Ido?

dpmsf :lta, 26. helmikuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 10
  • Näyttöjä: 46276

Viimeisin viesti

Takaisin ylös