Ĉu via lingvo malaperos kiam la nova lernu! lanĉiĝos?
de erinja, 20 de febrer de 2013
Llengua: Esperanto
- Missatges: 7
- Visualitzacions: 35208
Darrer missatge
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 37227
Darrer missatge
Sugesti aŭ pli bone instigi komencantojn peti helpon
de novatago, 20 de febrer de 2013
Llengua: Esperanto
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 31985
Darrer missatge
- Missatges: 6
- Visualitzacions: 39879
Darrer missatge
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 35426
Darrer missatge
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 34166
Darrer missatge
- Missatges: 6
- Visualitzacions: 35956
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 37993
Darrer missatge
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 34144
Darrer missatge
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 35599
Darrer missatge