Kio vi diras "Mi ne parolas [lingvon]" en via lingvo?
de LyzTyphone, 10 de gener de 2009
Llengua: Esperanto
- Missatges: 50
- Visualitzacions: 77503
Darrer missatge
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 20320
Darrer missatge
- Missatges: 5
- Visualitzacions: 19228
Darrer missatge
- Missatges: 25
- Visualitzacions: 44535
Darrer missatge
- Missatges: 10
- Visualitzacions: 20816
Darrer missatge
- Missatges: 9
- Visualitzacions: 16835
Darrer missatge
- Missatges: 12
- Visualitzacions: 24959
Darrer missatge
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 16373
Darrer missatge
- Missatges: 30
- Visualitzacions: 47659
Darrer missatge