Kio vi diras "Mi ne parolas [lingvon]" en via lingvo?
از LyzTyphone, 10 ژانویهٔ 2009
زبان: Esperanto
- پستها: 50
- نمایشها: 77620
آخرین ارسال
- پستها: 3
- نمایشها: 20354
آخرین ارسال
- پستها: 25
- نمایشها: 44732
آخرین ارسال
- پستها: 10
- نمایشها: 20927
آخرین ارسال
- پستها: 12
- نمایشها: 25075
آخرین ارسال
- پستها: 4
- نمایشها: 16506
آخرین ارسال