Al contingut

Leviĝo kaj malleviĝo de dialektoj en lingvoj

de Demian, 17 d’abril de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 16487

Hi

de zoe629, 18 de març de 2007

Llengua: 简体中文

  • Missatges: 9
  • Visualitzacions: 26483

Darrer missatge

Is this good advice?

de Kokirian, 27 de març de 2013

Llengua: English

  • Missatges: 10
  • Visualitzacions: 14807

Comment mettre en couleur, utiliser des émoticônes, etc ?

de Francestral, 10 d’abril de 2013

Llengua: Français

  • Missatges: 6
  • Visualitzacions: 13142

le congrès à Ramsgate

de sudanglo, 14 de març de 2013

Llengua: Français

  • Missatges: 4
  • Visualitzacions: 14594

Masculin Féminin

de Sub, 27 de febrer de 2013

Llengua: Français

  • Missatges: 30
  • Visualitzacions: 28411

8 and 9 and scii, pronounced by a southerner

de espere, 4 d’abril de 2013

Llengua: English

  • Missatges: 46
  • Visualitzacions: 53062

Practical translation challenge

de sudanglo, 7 d’abril de 2013

Llengua: English

  • Missatges: 17
  • Visualitzacions: 22684

Wie kann ich Esperanto-Buchstaben schreiben?

de emukah, 4 d’abril de 2013

Llengua: Deutsch

  • Missatges: 11
  • Visualitzacions: 20859
Tornar a dalt