ورود به محتوا

Flagcounter

از Talisman, 21 سپتامبر 2010

زبان: English

  • پست‌ها: 1
  • نمایش‌ها: 12252

آخرین ارسال

Esperanto and Google

از rbp, 20 سپتامبر 2010

زبان: English

  • پست‌ها: 8
  • نمایش‌ها: 16339

آخرین ارسال

Kie vi jam estos?

از MikeDee, 21 سپتامبر 2010

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 1
  • نمایش‌ها: 13287

آخرین ارسال

is this paragraph gramatically correct?

از 17colors, 21 سپتامبر 2010

زبان: English

  • پست‌ها: 11
  • نمایش‌ها: 24953
  • پست‌ها: 2
  • نمایش‌ها: 11755

Esperanto R

از Evildela, 17 سپتامبر 2010

زبان: English

  • پست‌ها: 6
  • نمایش‌ها: 14991

آخرین ارسال

★ Ĝuas per la 5-a E-Kongreso !

از Flago, 4 ژوئیهٔ 2008

زبان: 简体中文

  • پست‌ها: 7
  • نمایش‌ها: 23925

Kiu estas tiu kinaĵo?

از Frankouche, 7 مارس 2008

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 283
  • نمایش‌ها: 334082

آخرین ارسال

Usage of infinitive

از Genjix, 18 سپتامبر 2010

زبان: English

  • پست‌ها: 22
  • نمایش‌ها: 31884

آخرین ارسال

the verb voli (to wish)

از sublimestyle, 19 سپتامبر 2010

زبان: English

  • پست‌ها: 16
  • نمایش‌ها: 21366

آخرین ارسال

بازگشت به بالا