Til innholdet

Scii... are you kidding me?

fra GabrielWithoutWings,2009 12 22

Språk: English

  • Meldinger: 72
  • Visere: 78735

How did you come to Esperanto?

fra Uvi,2009 11 19

Språk: English

  • Meldinger: 55
  • Visere: 50502

Franchise ?

fra proko,2010 1 2

Språk: Français

  • Meldinger: 3
  • Visere: 17954

Siste melding

Feliĉan Novan Jaron 2010!

fra dbs,2009 12 31

Språk: Esperanto

  • Meldinger: 14
  • Visere: 25828

BÚÉK! :)

fra Aeldona,2010 1 1

Språk: Magyar

  • Meldinger: 1
  • Visere: 17365

Siste melding

Tre bonan Novjaron 2010!新年元旦好!

fra Flago,2010 1 1

Språk: 简体中文

  • Meldinger: 1
  • Visere: 20884

Anybody ever heard "Estintus"?

fra Polaris,2009 12 29

Språk: English

  • Meldinger: 13
  • Visere: 20435

祝福每个人的2010

fra 小慧,2009 12 31

Språk: 简体中文

  • Meldinger: 2
  • Visere: 19871

Siste melding

  • Meldinger: 2
  • Visere: 22583

DIFERENCES BETWEEN ESPERANTO AND ENGLISH1

fra Francisko1,2009 12 21

Språk: English

  • Meldinger: 23
  • Visere: 30258
Tibake til toppen