Al contingut

la hiismo

de espero7, 19 de febrer de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 27
  • Visualitzacions: 48394

Darrer missatge

„Rerampas mi al vi”

de goli, 20 de febrer de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 26845

Kion devus fari la povohavaj homoj por savi la mondon?

de Paquillo, 17 de febrer de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 25
  • Visualitzacions: 54429

Nur kiel kuriozaĵo; mi jam estas dormema

de unpensador, 19 de febrer de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 24402

ĉu la statistikoj de vikipedio estas falsaj??

de Paquillo, 15 de febrer de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 14
  • Visualitzacions: 30535

Dana kaj Norvega

de Desit1, 13 de febrer de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 16
  • Visualitzacions: 31798

Darrer missatge

Bonega retradio

de Juippi, 10 de febrer de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 7
  • Visualitzacions: 24953

Darrer missatge

  • Missatges: 15
  • Visualitzacions: 35363

Ĉu mojosa?

de Desmut, 16 de febrer de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 23227

Darrer missatge

Libereco je diro

de Keyman, 15 de febrer de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 7
  • Visualitzacions: 24087

Darrer missatge

Tornar a dalt