Tästä sisältöön

Sophie Scholl

Miland :lta, 1. joulukuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 16
  • Näyttöjä: 43916

Viimeisin viesti

"Mojosa"

Miland :lta, 2. joulukuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 7
  • Näyttöjä: 35362

Viimeisin viesti

Pri la alfabeto

JUANMA40 :lta, 26. marraskuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 14
  • Näyttöjä: 38456

Viimeisin viesti

Lando, kie ĉiu parolas esperante

palaman :lta, 8. marraskuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 40
  • Näyttöjä: 88533

Kulkulu nin!

warcana :lta, 24. marraskuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 13
  • Näyttöjä: 38402

Viimeisin viesti

Esperanto, ĉu interkomprenilo inter nacioj?

Altebrilas :lta, 15. lokakuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 67
  • Näyttöjä: 127325

Orienta Azio

zan :lta, 12. lokakuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 51
  • Näyttöjä: 109620

Viimeisin viesti

Ciganoj

Eddycgn :lta, 9. syyskuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 33
  • Näyttöjä: 73159

Viimeisin viesti

Ĉu vi estas indulgema al malsamopiniuloj?

zan :lta, 19. marraskuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 16
  • Näyttöjä: 43221

Ĉu vere ni bezonas kalkuli nin?

le_chaz :lta, 25. marraskuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 11
  • Näyttöjä: 36577

Viimeisin viesti

Takaisin ylös