Al contingut

Kiu vi pensas, ke...?

de zan, 21 de gener de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 29
  • Visualitzacions: 47880

Traduko el la angla

de Interretano, 26 de gener de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 4
  • Visualitzacions: 23266

Kristnasko

de myris, 24 de gener de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 11
  • Visualitzacions: 31514

Darrer missatge

Kial estas kialo kialo kaj ne tialo?

de hulten, 7 de juny de 2009

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 7
  • Visualitzacions: 24193

Mi serĉas korespondantojn

de MoutOp, 17 de gener de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 23192

Vorto por "Sasquatch"?

de starjelly, 22 de gener de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 23322

ĉu vi audis "SteamBox"

de Talisman, 22 de gener de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 30139

Dirmanieroj? Esprimmanieroj?

de efilzeo, 19 de gener de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 10
  • Visualitzacions: 25407
  • Missatges: 7
  • Visualitzacions: 25040

Ĉu ĉi tio estas ĝusta?

de Aaron94, 21 de desembre de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 12
  • Visualitzacions: 31684
Tornar a dalt