ورود به محتوا

Mi petas sugestojn por prezentado pri Esperanto

از pauxleto, 14 فوریهٔ 2012

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 4
  • نمایش‌ها: 23140

Bloko

از darkweasel, 7 فوریهٔ 2012

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 33
  • نمایش‌ها: 57129

آخرین ارسال

Anoj, membroj aŭ forumanoj?

از Chainy, 9 فوریهٔ 2012

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 1
  • نمایش‌ها: 24212

آخرین ارسال

A-vortoj kontraŭ i-vortoj

از Hyperboreus, 3 فوریهٔ 2012

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 10
  • نمایش‌ها: 24051

آخرین ارسال

Gramatiko

از Hyperboreus, 5 فوریهٔ 2012

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 5
  • نمایش‌ها: 24120

آخرین ارسال

Nomigataj numeroj

از ZMan, 7 فوریهٔ 2012

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 3
  • نمایش‌ها: 25085

آخرین ارسال

La vorteto "eĉ"

از Hyperboreus, 6 فوریهٔ 2012

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 9
  • نمایش‌ها: 27296

آخرین ارسال

Ĉu tiu frazo estas ĝusta?

از Hyperboreus, 6 فوریهٔ 2012

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 15
  • نمایش‌ها: 31381

آخرین ارسال

Pronomoj kun a-vortoj

از Hyperboreus, 3 فوریهٔ 2012

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 11
  • نمایش‌ها: 32345

آخرین ارسال

E-vorteca perverba priskribo

از Hyperboreus, 4 فوریهٔ 2012

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 6
  • نمایش‌ها: 25784

آخرین ارسال

بازگشت به بالا