Aller au contenu

Prononco

de gianich73, 19 octobre 2011

Langue: Esperanto

  • Messages : 5
  • Vues : 26275

Derniers messages

Saluton! Kio vi pensas mi devi faras sekva?

de Masoncade, 17 octobre 2011

Langue: Esperanto

  • Messages : 5
  • Vues : 28472

Santiago-urboj (kiel nomi ilin?)

de Andreo Jankovskij, 19 septembre 2011

Langue: Esperanto

  • Messages : 7
  • Vues : 28379

Derniers messages

Kiel diri "potluck" en Esperanto?

de robbkvasnak, 15 octobre 2011

Langue: Esperanto

  • Messages : 10
  • Vues : 27481

Komencistaj Domandoj

de Hyperboreus, 15 octobre 2011

Langue: Esperanto

  • Messages : 7
  • Vues : 27096

Derniers messages

Kiun vorton vi uzas?

de gianich73, 14 octobre 2011

Langue: Esperanto

  • Messages : 6
  • Vues : 25706

Derniers messages

Bv. kontroli filmeton "Bildoj 7"

de Andreo Jankovskij, 12 octobre 2011

Langue: Esperanto

  • Messages : 1
  • Vues : 24142

preskegaŭ

de Jakovo, 3 octobre 2011

Langue: Esperanto

  • Messages : 12
  • Vues : 34174

Derniers messages

Kiel traduki "furry"

de CubeF, 11 mai 2011

Langue: Esperanto

  • Messages : 15
  • Vues : 32813

Derniers messages

Dato: 25.09.2011, 25/09/11 kaj aliaj

de malpisano, 25 septembre 2011

Langue: Esperanto

  • Messages : 15
  • Vues : 47078
Retour au début