- Missatges: 25
- Visualitzacions: 43583
Darrer missatge
Rakonto, kaj: Ĉu vi uzi la "-n" sufikson en via parolo?
de Lamesu, 4 d’agost de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 8
- Visualitzacions: 29480
Darrer missatge
Instrui esperanton al alilingvano nur per esperanto
de Jorn644, 4 d’agost de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 5
- Visualitzacions: 24682
Darrer missatge
- Missatges: 5
- Visualitzacions: 23674
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 22637
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 21993
Darrer missatge
- Missatges: 7
- Visualitzacions: 22895
Darrer missatge
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 23753
Darrer missatge
- Missatges: 5
- Visualitzacions: 25901
Darrer missatge
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 23970
Darrer missatge