- Viestejä: 25
- Näyttöjä: 43554
Viimeisin viesti
Rakonto, kaj: Ĉu vi uzi la "-n" sufikson en via parolo?
Lamesu :lta, 4. elokuuta 2011
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 8
- Näyttöjä: 29472
Viimeisin viesti
- Viestejä: 5
- Näyttöjä: 24670
Viimeisin viesti
- Viestejä: 5
- Näyttöjä: 23657
Viimeisin viesti
- Viestejä: 2
- Näyttöjä: 22628
Viimeisin viesti
- Viestejä: 2
- Näyttöjä: 21982
Viimeisin viesti
- Viestejä: 7
- Näyttöjä: 22883
Viimeisin viesti
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 23686
Viimeisin viesti
- Viestejä: 5
- Näyttöjä: 25893
Viimeisin viesti
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 23966
Viimeisin viesti