ورود به محتوا

Kiel traduki 'SOS'?

از Hauxkins, 24 ژوئیهٔ 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 10
  • نمایش‌ها: 23507

آخرین ارسال

L'akuzativo kaj nedirektaj objektoj

از dbiswinner, 20 ژوئیهٔ 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 34
  • نمایش‌ها: 72052

Charlie Denison: Ne Ĝisu Al Mi (kantoteksto)

از mateno, 24 ژوئیهٔ 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 1
  • نمایش‌ها: 21620

Denove -n

از Jorn644, 24 ژوئیهٔ 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 2
  • نمایش‌ها: 22726

آخرین ارسال

Dufoje -n

از Jorn644, 23 ژوئیهٔ 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 6
  • نمایش‌ها: 23659

آخرین ارسال

Konvinkita kaj konvinkinto

از Jorn644, 23 ژوئیهٔ 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 15
  • نمایش‌ها: 31353

Plia demando pri la -n

از Jorn644, 23 ژوئیهٔ 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 5
  • نمایش‌ها: 22083

آخرین ارسال

-n post ol

از Jorn644, 23 ژوئیهٔ 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 8
  • نمایش‌ها: 22288

آخرین ارسال

Hodiaŭ estas la xx-a tago.

از zan, 19 ژوئیهٔ 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 6
  • نمایش‌ها: 27951

آخرین ارسال

Siajn proprajn poŝojn

از Jorn644, 22 ژوئیهٔ 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 5
  • نمایش‌ها: 24369

آخرین ارسال

بازگشت به بالا