- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 24324
Viimeisin viesti
- Viestejä: 6
- Näyttöjä: 24898
Viimeisin viesti
- Viestejä: 14
- Näyttöjä: 29477
Viimeisin viesti
Ho, mi miregas pri mia nunca nivelo de Esperanto!
BrunoBram :lta, 17. heinäkuuta 2011
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 22516
Viimeisin viesti
- Viestejä: 7
- Näyttöjä: 23610
Viimeisin viesti
Ĉu eblas regi akuzativon kaj uzi ĝin sen problemoj nek forgesoj?
BrunoBram :lta, 9. heinäkuuta 2011
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 11
- Näyttöjä: 32499
Viimeisin viesti
- Viestejä: 7
- Näyttöjä: 22964
Viimeisin viesti
- Viestejä: 51
- Näyttöjä: 95047
Viimeisin viesti
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 23630
Viimeisin viesti