- Messages : 4
- Vues : 24326
Derniers messages
- Messages : 6
- Vues : 24899
Derniers messages
- Messages : 14
- Vues : 29478
Derniers messages
- Messages : 4
- Vues : 22517
Derniers messages
- Messages : 7
- Vues : 23614
Derniers messages
Ĉu eblas regi akuzativon kaj uzi ĝin sen problemoj nek forgesoj?
de BrunoBram, 9 juillet 2011
Langue: Esperanto
- Messages : 11
- Vues : 32500
Derniers messages
- Messages : 7
- Vues : 22964
Derniers messages
- Messages : 51
- Vues : 95094
Derniers messages
- Messages : 4
- Vues : 23630
Derniers messages