- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 24330
Viimeisin viesti
- Viestejä: 6
- Näyttöjä: 24900
Viimeisin viesti
- Viestejä: 14
- Näyttöjä: 29481
Viimeisin viesti
Ho, mi miregas pri mia nunca nivelo de Esperanto!
BrunoBram :lta, 17. heinäkuuta 2011
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 22519
Viimeisin viesti
- Viestejä: 7
- Näyttöjä: 23618
Viimeisin viesti
Ĉu eblas regi akuzativon kaj uzi ĝin sen problemoj nek forgesoj?
BrunoBram :lta, 9. heinäkuuta 2011
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 11
- Näyttöjä: 32504
Viimeisin viesti
- Viestejä: 7
- Näyttöjä: 22966
Viimeisin viesti
- Viestejä: 51
- Näyttöjä: 95120
Viimeisin viesti
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 23631
Viimeisin viesti