- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 24340
Viimeisin viesti
- Viestejä: 6
- Näyttöjä: 24907
Viimeisin viesti
- Viestejä: 14
- Näyttöjä: 29489
Viimeisin viesti
Ho, mi miregas pri mia nunca nivelo de Esperanto!
BrunoBram :lta, 17. heinäkuuta 2011
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 22538
Viimeisin viesti
- Viestejä: 7
- Näyttöjä: 23653
Viimeisin viesti
Ĉu eblas regi akuzativon kaj uzi ĝin sen problemoj nek forgesoj?
BrunoBram :lta, 9. heinäkuuta 2011
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 11
- Näyttöjä: 32558
Viimeisin viesti
- Viestejä: 7
- Näyttöjä: 22973
Viimeisin viesti
- Viestejä: 51
- Näyttöjä: 95186
Viimeisin viesti
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 23634
Viimeisin viesti