Al contingut

Kiel oni prononcas...

de Seth442, 12 de juliol de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 11
  • Visualitzacions: 35290

Ĉit?

de Schwa, 23 de juliol de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 31060

Darrer missatge

Kiu estas mi ?

de Brunofrut, 4 d’agost de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 11
  • Visualitzacions: 38342

Esperanto mankas esprimojn?

de Jorn644, 1 d’agost de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 30
  • Visualitzacions: 74177

Demandon pri -o, -ul kaj -ec

de Pk_JoA, 30 de juliol de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 29001

Iĝi kun aŭ sen -n?

de Jorn644, 25 de juliol de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 4
  • Visualitzacions: 27341

kiam/iam ajn

de victornino, 24 de juliol de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 11
  • Visualitzacions: 36205

Darrer missatge

Oranĝa

de Roberto12, 23 de juliol de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 28680

Darrer missatge

Enmeti specialajn leterojn en retpaĝaro.

de Francua, 22 de juliol de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 10
  • Visualitzacions: 31416
Tornar a dalt