Aller au contenu

Kiel oni prononcas...

de Seth442, 12 juillet 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 11
  • Vues : 35333

Derniers messages

Ĉit?

de Schwa, 23 juillet 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 3
  • Vues : 31116

Derniers messages

Kiu estas mi ?

de Brunofrut, 4 août 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 11
  • Vues : 38373

Derniers messages

Esperanto mankas esprimojn?

de Jorn644, 1 août 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 30
  • Vues : 74216

Demandon pri -o, -ul kaj -ec

de Pk_JoA, 30 juillet 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 3
  • Vues : 29036

Derniers messages

Iĝi kun aŭ sen -n?

de Jorn644, 25 juillet 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 4
  • Vues : 27375

Derniers messages

kiam/iam ajn

de victornino, 24 juillet 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 11
  • Vues : 36233

Derniers messages

Oranĝa

de Roberto12, 23 juillet 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 3
  • Vues : 28758

Derniers messages

Enmeti specialajn leterojn en retpaĝaro.

de Francua, 22 juillet 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 10
  • Vues : 31469
Retour au début