Aller au contenu

Transitivaj verboj en esperanto

de Genjix, 30 août 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 16
  • Vues : 38380

Al mi frostas!

de Chainy, 29 août 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 8
  • Vues : 30728

Derniers messages

Kiel mi parolas 'kiuj'?

de Genjix, 29 août 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 9
  • Vues : 31615

Derniers messages

ĉu vi scias ke mi skribis?

de Arpee, 29 août 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 4
  • Vues : 29608

adjektivo aŭ adverbo?

de amemulo, 28 août 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 4
  • Vues : 30938

Derniers messages

Kion fari?

de sudanglo, 23 août 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 18
  • Vues : 37752

Derniers messages

Remi - ĉu nepre senobjekta verbo?

de Chainy, 23 août 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 10
  • Vues : 38425

Anglanoj, traduku

de Genjix, 25 août 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 8
  • Vues : 31830

Derniers messages

Nia traduko de scienco

de Genjix, 25 août 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 8
  • Vues : 31544

Derniers messages

  • Messages : 4
  • Vues : 27718
Retour au début