- Viestejä: 16
- Näyttöjä: 38381
Viimeisin viesti
- Viestejä: 8
- Näyttöjä: 30728
Viimeisin viesti
- Viestejä: 9
- Näyttöjä: 31616
Viimeisin viesti
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 29610
Viimeisin viesti
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 30942
Viimeisin viesti
- Viestejä: 18
- Näyttöjä: 37754
Viimeisin viesti
- Viestejä: 10
- Näyttöjä: 38429
Viimeisin viesti
- Viestejä: 8
- Näyttöjä: 31832
Viimeisin viesti
- Viestejä: 8
- Näyttöjä: 31547
Viimeisin viesti
ĉu mi no povas usi "-a(jn)" se mi usas la vorto "estas"?
Arpee :lta, 25. elokuuta 2010
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 27722
Viimeisin viesti