Tästä sisältöön

Kio signifas "bezoni"?

magnifico94 :lta, 30. joulukuuta 2009

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 7
  • Näyttöjä: 33205

Esperanta televido

magnifico94 :lta, 31. joulukuuta 2009

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 1
  • Näyttöjä: 29394

Viimeisin viesti

Ĉu "ĉiuj" aŭ "ĉiuj la"?

Hispanio :lta, 31. joulukuuta 2009

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 6
  • Näyttöjä: 34600

Transitive verbs as stative?

Durandal1717 :lta, 28. joulukuuta 2009

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 6
  • Näyttöjä: 33328

klarigaĵoj pri akuzativo "povas esti"

Jes :lta, 29. joulukuuta 2009

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 7
  • Näyttöjä: 30231

Ĉu vi devas ne paroli: "hodiaŭ", sed "hodie"?

magnifico94 :lta, 8. joulukuuta 2009

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 66
  • Näyttöjä: 159069

-ĝi

Eddycgn :lta, 26. joulukuuta 2009

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 4
  • Näyttöjä: 35088

Viimeisin viesti

"Je" por marki objekton

jchthys :lta, 26. joulukuuta 2009

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 7
  • Näyttöjä: 33851

presidUnto? farUta?

Jakovo :lta, 24. joulukuuta 2009

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 11
  • Näyttöjä: 39402

Viimeisin viesti

la Diktatoro kaj esperantaj vortoj

crescence :lta, 21. joulukuuta 2009

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 9
  • Näyttöjä: 33758
Takaisin ylös