Al contingut

Akcento en kantoj

de guyjohnston, 2 de setembre de 2008

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 9
  • Visualitzacions: 48337

Ĉu "vojaĝo al Kazohinio" estis eldonita stumpigita?

de Sxak, 18 de juny de 2009

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 44374

Argumento ?

de Frankp, 16 de juny de 2009

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 36781

Darrer missatge

Mi ne sukcesis traduki

de dobri, 14 de juny de 2009

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 4
  • Visualitzacions: 38460

Kiel oni diras...

de Leganto, 28 de maig de 2009

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 6
  • Visualitzacions: 38204

ami / ŝati

de crescence, 10 de juny de 2009

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 8
  • Visualitzacions: 35475

Darrer missatge

misformata prononco en via lando

de crescence, 9 de juny de 2009

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 10
  • Visualitzacions: 42897

Sufikso -in- en verboj

de nikko, 12 de juny de 2009

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 7
  • Visualitzacions: 34105

per kaj -i

de bbc, 5 de juny de 2009

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 12
  • Visualitzacions: 42010

Darrer missatge

Ioj privortaraj ĉuoj...

de Thomas_, 7 de juny de 2009

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 7
  • Visualitzacions: 36948
Tornar a dalt