ورود به محتوا

Mi trovas tradukon de "Phantom of the Opera" en Esperanto

از Dilaur, 26 مارس 2009

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 2
  • نمایش‌ها: 36479

Traduko de la Ŝri Ŝikŝastako

از vajsxnavisto, 24 مارس 2009

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 1
  • نمایش‌ها: 35100

traduki francan esprimon

از crescence, 22 مارس 2009

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 16
  • نمایش‌ها: 45000

آخرین ارسال

Kiu estas la pli bona babilejon?

از bonbono, 22 مارس 2009

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 2
  • نمایش‌ها: 35988

malgranda kaj eta

از crescence, 21 مارس 2009

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 9
  • نمایش‌ها: 37746

آخرین ارسال

traduko por la vorto devotion/devocion...

از vajsxnavisto, 19 مارس 2009

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 4
  • نمایش‌ها: 39259

salutojn

از crescence, 20 مارس 2009

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 5
  • نمایش‌ها: 38276

آخرین ارسال

dankon pro / por

از crescence, 9 مارس 2009

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 6
  • نمایش‌ها: 36577

آخرین ارسال

Helpo pri franca elparolo

از AlfRoland, 15 مارس 2009

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 8
  • نمایش‌ها: 33754

آخرین ارسال

Alternativa alfabeto por Esperanto

از Ergazomai, 13 مارس 2009

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 6
  • نمایش‌ها: 40214
بازگشت به بالا