Kio vi diras "Mi ne parolas [lingvon]" en via lingvo?
از LyzTyphone, 10 ژانویهٔ 2009
زبان: Esperanto
- پستها: 50
- نمایشها: 77646
آخرین ارسال
- پستها: 3
- نمایشها: 20376
آخرین ارسال
- پستها: 25
- نمایشها: 44757
آخرین ارسال
- پستها: 10
- نمایشها: 20934
آخرین ارسال
- پستها: 12
- نمایشها: 25088
آخرین ارسال
- پستها: 4
- نمایشها: 16521
آخرین ارسال