Til indholdet

Unu foto el vi.

af Pk_JoA, 17. okt. 2010

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 1
  • Visninger: 14272

Sidste meddelelse

Saluton!

af TED110, 27. okt. 2007

Sprog: Svenska

  • Meddelelser: 43
  • Visninger: 76629

Sidste meddelelse

vulgara kaj ordinara

af Evildela, 13. okt. 2010

Sprog: English

  • Meddelelser: 7
  • Visninger: 16420

Sidste meddelelse

Confused by "Je" is it like "Oy?" in Yiddish

af eojeff, 15. okt. 2010

Sprog: English

  • Meddelelser: 8
  • Visninger: 17219

tutmondo kaj kleragado- For the Kids Welfare

af Talisman, 15. okt. 2010

Sprog: English

  • Meddelelser: 1
  • Visninger: 12391

How i should say "what time is it?" in esper?

af Hyoyo, 13. okt. 2010

Sprog: English

  • Meddelelser: 88
  • Visninger: 74432

Bela lingvo

af Genjix, 18. sep. 2010

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 12
  • Visninger: 22482

Sidste meddelelse

getting accents on letters

af nnelg, 15. okt. 2010

Sprog: English

  • Meddelelser: 2
  • Visninger: 13752

Sidste meddelelse

Tilbage til start