לתוכן העניינים

Unu foto el vi.

של Pk_JoA, 17 באוקטובר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 1
  • להציג 14254

הודעה אחרונה

Saluton!

של TED110, 27 באוקטובר 2007

שפה: Svenska

  • הודעות: 43
  • להציג 76610

הודעה אחרונה

vulgara kaj ordinara

של Evildela, 13 באוקטובר 2010

שפה: English

  • הודעות: 7
  • להציג 16360

הודעה אחרונה

Confused by "Je" is it like "Oy?" in Yiddish

של eojeff, 15 באוקטובר 2010

שפה: English

  • הודעות: 8
  • להציג 17156

tutmondo kaj kleragado- For the Kids Welfare

של Talisman, 15 באוקטובר 2010

שפה: English

  • הודעות: 1
  • להציג 12381

How i should say "what time is it?" in esper?

של Hyoyo, 13 באוקטובר 2010

שפה: English

  • הודעות: 88
  • להציג 74168

Bela lingvo

של Genjix, 18 בספטמבר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 12
  • להציג 22464

הודעה אחרונה

getting accents on letters

של nnelg, 15 באוקטובר 2010

שפה: English

  • הודעות: 2
  • להציג 13700

הודעה אחרונה

  • הודעות: 10
  • להציג 16951

Nobelpremio

של Eddycgn, 8 באוקטובר 2010

שפה: 简体中文

  • הודעות: 4
  • להציג 17497

הודעה אחרונה

לראש הדף