إلى المحتويات

Ekster konkurado (estonteco)

من Andreo Jankovskij, 22 مايو، 2012

لغة: Esperanto

  • المشاركات: 1
  • عدد المشاهدات: 24882
  • المشاركات: 18
  • عدد المشاهدات: 42748

Se Esperanto estis pli bona..

من eitanulo, 21 مايو، 2012

لغة: Esperanto

  • المشاركات: 16
  • عدد المشاهدات: 33483

Kial diras "konsenti" sed ne KUN~SENTI?

من eitanulo, 17 مايو، 2012

لغة: Esperanto

  • المشاركات: 22
  • عدد المشاهدات: 55375

Ĉu taŭrobatalo estas kulturo?

من vincas, 8 مايو، 2012

لغة: Esperanto

  • المشاركات: 24
  • عدد المشاهدات: 57123

Ĉu aliĝi al UEA aŭ TEJO garavas al vi?

من omid17, 18 مايو، 2012

لغة: Esperanto

  • المشاركات: 3
  • عدد المشاهدات: 24073

"Izraelo amas Iranon"

من Vilius, 24 مارس، 2012

لغة: Esperanto

  • المشاركات: 15
  • عدد المشاهدات: 32890

آخر مشاركة

La burokrata lingvo

من BenjamenoPoeto, 17 مايو، 2012

لغة: Esperanto

  • المشاركات: 2
  • عدد المشاهدات: 25554

آخر مشاركة

esperanto tokio

من Paquillo, 14 مايو، 2012

لغة: Esperanto

  • المشاركات: 1
  • عدد المشاهدات: 24317

آخر مشاركة

Kial ni deziras ke nia denaska lingvo estus la mondlingvo?

من Paquillo, 25 أبريل، 2012

لغة: Esperanto

  • المشاركات: 26
  • عدد المشاهدات: 48938
عودة للاعلى