- Missatges: 1
- Visualitzacions: 24881
Darrer missatge
La erara penso pri Esperanto: La 4.3 vojo. Unua vojo kaj aliaj 10
de fajrkapo, 18 de maig de 2012
Llengua: Esperanto
- Missatges: 18
- Visualitzacions: 42748
Darrer missatge
- Missatges: 16
- Visualitzacions: 33483
Darrer missatge
- Missatges: 22
- Visualitzacions: 55375
Darrer missatge
- Missatges: 24
- Visualitzacions: 57123
Darrer missatge
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 24073
Darrer missatge
- Missatges: 15
- Visualitzacions: 32890
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 25554
Darrer missatge
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 24317
Darrer missatge
Kial ni deziras ke nia denaska lingvo estus la mondlingvo?
de Paquillo, 25 d’abril de 2012
Llengua: Esperanto
- Missatges: 26
- Visualitzacions: 48938
Darrer missatge