- پستها: 1
- نمایشها: 24872
آخرین ارسال
La erara penso pri Esperanto: La 4.3 vojo. Unua vojo kaj aliaj 10
از fajrkapo, 18 مهٔ 2012
زبان: Esperanto
- پستها: 18
- نمایشها: 42742
آخرین ارسال
- پستها: 16
- نمایشها: 33469
آخرین ارسال
- پستها: 22
- نمایشها: 55341
آخرین ارسال
- پستها: 24
- نمایشها: 57115
آخرین ارسال
- پستها: 3
- نمایشها: 24064
آخرین ارسال
- پستها: 15
- نمایشها: 32888
آخرین ارسال
- پستها: 2
- نمایشها: 25543
آخرین ارسال
Kial ni deziras ke nia denaska lingvo estus la mondlingvo?
از Paquillo, 25 آوریل 2012
زبان: Esperanto
- پستها: 26
- نمایشها: 48932
آخرین ارسال