- پستها: 1
- نمایشها: 24880
آخرین ارسال
La erara penso pri Esperanto: La 4.3 vojo. Unua vojo kaj aliaj 10
از fajrkapo, 18 مهٔ 2012
زبان: Esperanto
- پستها: 18
- نمایشها: 42748
آخرین ارسال
- پستها: 16
- نمایشها: 33481
آخرین ارسال
- پستها: 22
- نمایشها: 55370
آخرین ارسال
- پستها: 24
- نمایشها: 57123
آخرین ارسال
- پستها: 3
- نمایشها: 24072
آخرین ارسال
- پستها: 15
- نمایشها: 32890
آخرین ارسال
- پستها: 2
- نمایشها: 25551
آخرین ارسال
Kial ni deziras ke nia denaska lingvo estus la mondlingvo?
از Paquillo, 25 آوریل 2012
زبان: Esperanto
- پستها: 26
- نمایشها: 48937
آخرین ارسال