- Messaggi: 1
- Visualizzazioni: 24862
Ultimo messaggio
La erara penso pri Esperanto: La 4.3 vojo. Unua vojo kaj aliaj 10
di fajrkapo, 18 maggio 2012
Lingua: Esperanto
- Messaggi: 18
- Visualizzazioni: 42735
Ultimo messaggio
- Messaggi: 16
- Visualizzazioni: 33462
Ultimo messaggio
- Messaggi: 22
- Visualizzazioni: 55286
Ultimo messaggio
- Messaggi: 24
- Visualizzazioni: 57105
Ultimo messaggio
- Messaggi: 3
- Visualizzazioni: 24049
Ultimo messaggio
- Messaggi: 15
- Visualizzazioni: 32887
Ultimo messaggio
- Messaggi: 2
- Visualizzazioni: 25528
Ultimo messaggio
- Messaggi: 1
- Visualizzazioni: 24302
Ultimo messaggio
Kial ni deziras ke nia denaska lingvo estus la mondlingvo?
di Paquillo, 25 aprile 2012
Lingua: Esperanto
- Messaggi: 26
- Visualizzazioni: 48922
Ultimo messaggio