إلى المحتويات

Kial vi kontraŭstaras la anglan?

من Desmut, 6 يناير، 2012

لغة: Esperanto

  • المشاركات: 57
  • عدد المشاهدات: 97765

Rajto al Vivi

من unpensador, 28 ديسمبر، 2011

لغة: Esperanto

  • المشاركات: 70
  • عدد المشاهدات: 155712

آخر مشاركة

Por mi la Esperanto kaj la araba laŭlitera lingvo estas la plej facilaj.

من unpensador, 1 يناير، 2012

لغة: Esperanto

  • المشاركات: 21
  • عدد المشاهدات: 48549

IA INTERA TRIA VOJO

من troyshadow, 25 ديسمبر، 2011

لغة: Esperanto

  • المشاركات: 17
  • عدد المشاهدات: 33807

آخر مشاركة

KION VI VOLUS ALDONI,FORIGI AŬ FUNDAMENTIGI EN ESPERANTO?

من troyshadow, 2 يناير، 2012

لغة: Esperanto

  • المشاركات: 21
  • عدد المشاهدات: 44169

Feliĉan Novan Jaron!

من bildo, 31 ديسمبر، 2011

لغة: Esperanto

  • المشاركات: 28
  • عدد المشاهدات: 76140

آخر مشاركة

La estonteco de la lingvo Esperanto

من Francisko1, 22 ديسمبر، 2011

لغة: Esperanto

  • المشاركات: 28
  • عدد المشاهدات: 61588

Mi rajtas kiel kutime.

من unpensador, 6 يناير، 2012

لغة: Esperanto

  • المشاركات: 4
  • عدد المشاهدات: 23715

آخر مشاركة

Esperanto estas vivoĝuo, ĉu ne?

من qwertz, 4 ديسمبر، 2011

لغة: Esperanto

  • المشاركات: 8
  • عدد المشاهدات: 26794

آخر مشاركة

Kiel oni motivigus inertaj Esperanto konsumistoj?

من qwertz, 31 ديسمبر، 2011

لغة: Esperanto

  • المشاركات: 10
  • عدد المشاهدات: 31474
عودة للاعلى