- المشاركات: 57
- عدد المشاهدات: 97765
آخر مشاركة
- المشاركات: 70
- عدد المشاهدات: 155712
آخر مشاركة
Por mi la Esperanto kaj la araba laŭlitera lingvo estas la plej facilaj.
من unpensador, 1 يناير، 2012
لغة: Esperanto
- المشاركات: 21
- عدد المشاهدات: 48549
آخر مشاركة
- المشاركات: 17
- عدد المشاهدات: 33807
آخر مشاركة
KION VI VOLUS ALDONI,FORIGI AŬ FUNDAMENTIGI EN ESPERANTO?
من troyshadow, 2 يناير، 2012
لغة: Esperanto
- المشاركات: 21
- عدد المشاهدات: 44169
آخر مشاركة
- المشاركات: 28
- عدد المشاهدات: 76140
آخر مشاركة
- المشاركات: 28
- عدد المشاهدات: 61588
آخر مشاركة
- المشاركات: 4
- عدد المشاهدات: 23715
آخر مشاركة
- المشاركات: 8
- عدد المشاهدات: 26794
آخر مشاركة
- المشاركات: 10
- عدد المشاهدات: 31474
آخر مشاركة