לתוכן העניינים

Prononco

של gianich73, 19 באוקטובר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 5
  • להציג 26275

הודעה אחרונה

Saluton! Kio vi pensas mi devi faras sekva?

של Masoncade, 17 באוקטובר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 5
  • להציג 28472

Santiago-urboj (kiel nomi ilin?)

של Andreo Jankovskij, 19 בספטמבר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 7
  • להציג 28381

הודעה אחרונה

Kiel diri "potluck" en Esperanto?

של robbkvasnak, 15 באוקטובר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 10
  • להציג 27483

Komencistaj Domandoj

של Hyperboreus, 15 באוקטובר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 7
  • להציג 27109

הודעה אחרונה

Kiun vorton vi uzas?

של gianich73, 14 באוקטובר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 6
  • להציג 25707

הודעה אחרונה

Bv. kontroli filmeton "Bildoj 7"

של Andreo Jankovskij, 12 באוקטובר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 1
  • להציג 24184

preskegaŭ

של Jakovo, 3 באוקטובר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 12
  • להציג 34175

הודעה אחרונה

Kiel traduki "furry"

של CubeF, 11 במאי 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 15
  • להציג 32815

הודעה אחרונה

Dato: 25.09.2011, 25/09/11 kaj aliaj

של malpisano, 25 בספטמבר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 15
  • להציג 47081
לראש הדף