Al contingut

Kiel traduki 'SOS'?

de Hauxkins, 24 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 10
  • Visualitzacions: 23507

L'akuzativo kaj nedirektaj objektoj

de dbiswinner, 20 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 34
  • Visualitzacions: 72051

Charlie Denison: Ne Ĝisu Al Mi (kantoteksto)

de mateno, 24 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 21617

Denove -n

de Jorn644, 24 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 22720

Darrer missatge

Dufoje -n

de Jorn644, 23 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 6
  • Visualitzacions: 23658

Darrer missatge

Konvinkita kaj konvinkinto

de Jorn644, 23 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 15
  • Visualitzacions: 31352

Plia demando pri la -n

de Jorn644, 23 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 5
  • Visualitzacions: 22082

Darrer missatge

-n post ol

de Jorn644, 23 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 8
  • Visualitzacions: 22288

Darrer missatge

Hodiaŭ estas la xx-a tago.

de zan, 19 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 6
  • Visualitzacions: 27950

Siajn proprajn poŝojn

de Jorn644, 22 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 5
  • Visualitzacions: 24367

Darrer missatge

Tornar a dalt