Til indholdet

Ĉu preni aŭ kunpreni fotilon?

af Andreo Jankovskij, 25. sep. 2010

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 8
  • Visninger: 32358

demando pri adjektivoj

af Kantoknabo, 14. aug. 2011

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 12
  • Visninger: 31453

Sidste meddelelse

Dekunu-unua ??

af HaleBopp, 15. aug. 2011

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 6
  • Visninger: 25642

Sidste meddelelse

la domaro estas granda/grandaj

af Jorn644, 27. jul. 2011

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 14
  • Visninger: 30527
  • Meddelelser: 12
  • Visninger: 31695

uzo de akusativo

af robinast, 8. aug. 2011

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 2
  • Visninger: 21208

Sidste meddelelse

Kiel estas mia gramatiko?

af Jorn644, 24. jul. 2011

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 28
  • Visninger: 45827

Sidste meddelelse

Kiel traduki pasinta kondicionalo?

af HaleBopp, 24. jul. 2011

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 16
  • Visninger: 30555

Sidste meddelelse

La kanto de "Mi estas komencanto"

af doubleclix, 6. aug. 2011

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 5
  • Visninger: 22858

Ni vivas en la mondo de triboj.

af Solulo, 4. aug. 2011

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 3
  • Visninger: 22407
Tilbage til start