ورود به محتوا

ĝi

از crescence, 5 فوریهٔ 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 5
  • نمایش‌ها: 28636

آخرین ارسال

Estas

از Eddycgn, 24 ژانویهٔ 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 12
  • نمایش‌ها: 35562

آخرین ارسال

Tradukhelpo: Tomb Raider en Esperanto

از SuiKaze, 13 اکتبر 2010

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 15
  • نمایش‌ها: 35242

simila al/je/kiel/...?

از Lom, 19 ژانویهٔ 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 17
  • نمایش‌ها: 35911

آخرین ارسال

Subteksti aŭ subtekstigi?

از Matthieu, 17 ژانویهٔ 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 46
  • نمایش‌ها: 84637

chop suey (ĉina manĝaĵo)

از danielcg, 28 ژانویهٔ 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 3
  • نمایش‌ها: 28111

Du verboj

از Eddycgn, 24 ژانویهٔ 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 19
  • نمایش‌ها: 45811

آخرین ارسال

Afikso "-ero"

از crescence, 25 ژانویهٔ 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 5
  • نمایش‌ها: 27567

آخرین ارسال

Pri kioj kaj tioj.

از gregorynacu, 21 ژانویهٔ 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 19
  • نمایش‌ها: 53246

آخرین ارسال

Ĉu estas n-c post "tiom da... kiom da..." ?

از crescence, 24 ژانویهٔ 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 3
  • نمایش‌ها: 29537
بازگشت به بالا