- Messaggi: 16
- Visualizzazioni: 36115
Ultimo messaggio
- Messaggi: 6
- Visualizzazioni: 31127
Ultimo messaggio
- Messaggi: 8
- Visualizzazioni: 27895
Ultimo messaggio
- Messaggi: 10
- Visualizzazioni: 33910
Ultimo messaggio
Kiel oni uzas la kondizionalo en la estinteco? ("I should have")
di Lom, 05 gennaio 2011
Lingua: Esperanto
- Messaggi: 20
- Visualizzazioni: 34257
Ultimo messaggio
- Messaggi: 3
- Visualizzazioni: 27041
Ultimo messaggio
- Messaggi: 5
- Visualizzazioni: 29892
Ultimo messaggio
- Messaggi: 6
- Visualizzazioni: 28091
Ultimo messaggio
- Messaggi: 11
- Visualizzazioni: 40907
Ultimo messaggio
En la retejo "Tekstoj" estis multaj "Ligoj pri tradukado" !!!
di sev, 09 gennaio 2011
Lingua: Esperanto
- Messaggi: 1
- Visualizzazioni: 27689
Ultimo messaggio