Tästä sisältöön

Tradukas kanton

walkingonthesun :lta, 26. helmikuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 10
  • Näyttöjä: 34744

Viimeisin viesti

Kial du "o" ?

crescence :lta, 9. tammikuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 38
  • Näyttöjä: 76912

Viimeisin viesti

Kial "mi" kaj ne "mo"?

Junpe :lta, 8. tammikuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 24
  • Näyttöjä: 56842

komputika vortaro

crescence :lta, 24. helmikuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 7
  • Näyttöjä: 34117

Viimeisin viesti

ranetino aŭ ranineto?

ghibulo :lta, 3. helmikuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 5
  • Näyttöjä: 34166

"ne devas..."

Junpe :lta, 14. helmikuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 9
  • Näyttöjä: 33592

Viimeisin viesti

supersigno ŭ

crescence :lta, 22. helmikuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 17
  • Näyttöjä: 47971

Viimeisin viesti

TTT-ejo

gyrus :lta, 21. helmikuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 4
  • Näyttöjä: 32750

Viimeisin viesti

Akuzativo kaj vortkonstruado

Iretka :lta, 20. helmikuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 21
  • Näyttöjä: 53795

Ŝi iras domen...

crescence :lta, 14. helmikuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 17
  • Näyttöjä: 38334

Viimeisin viesti

Takaisin ylös