Al contingut

"Demokratio" kaj "demokrato"

de guyjohnston, 19 de març de 2008

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 43616

muziko

de allannyespa, 19 de març de 2008

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 43919

Darrer missatge

La promeno de la sekreto

de novatago, 18 de febrer de 2008

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 47364

Radio

de allannyespa, 17 de març de 2008

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 8
  • Visualitzacions: 45796

Darrer missatge

mi bezonas helpon!!!!

de ekos_, 12 de març de 2008

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 4
  • Visualitzacions: 47777

De/El, Si/Si Mem, & word Order

de lordmayors, 2 de març de 2008

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 13
  • Visualitzacions: 58727

komencanto asisti

de cortafuegos, 10 de març de 2008

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 37567

Darrer missatge

Definita celo deklarita por Esperanto?

de guyjohnston, 9 de març de 2008

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 44409

"Multe da" kaj akuzativo

de guyjohnston, 5 de març de 2008

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 9
  • Visualitzacions: 58422

Trovi por unu aŭ du lingvohelpantoj

de artie, 2 de febrer de 2008

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 6
  • Visualitzacions: 46940
Tornar a dalt